The طرز خرید ارز دیجیتال Diaries

Wiki Article

۴. گذرواژه حساب بایننس و کد گوگل اتنتیکیتور را وارد کنید.

ترتیبی که برای خواندن مقالات مربوطه به شما پیشنهاد می‌کنیم:

البته اگر ساکن ایران هستید، به‌دلیل تحریم‌ها امکان خرید مستقیم وجود ندارد و معمولاً باید از واسطه‌ها کمک بگیرید که هزینه تمام‌شده را افزایش می‌دهد.

اما چنانچه قصد فعالیت در یک صرافی خارجی را داشته باشید و بخواهید که ارز دیجیتال خود را از صرافی‌های خارجی مثل بایننس یا کوکوین بخرید نیز در قدم اول باید یک حساب در یک صرافی ایرانی باز کنید و ریال خود را به ارز دیجیتال مثل تتر یا همان دلار دیجیتالی، تبدیل کرده و آنگاه به صرافی خارجی منتقل کنید تا بتوانید در صرافی خارجی معاملات خود را انجام دهید.

برای ساخت حساب کاربری در صرافی بایننس طبق آموزش زیر عمل کنید:

بعد از خواندن این مقاله به ‌راحتی می‌توانید اولین خرید بیت کوین خود را انجام دهید. در هر ساعتی از شبانه‌روز با استفاده از کارت بانکی خود می‌توانید خرید انجام دهید.

به‌دلیل شرایط قانون‌گذاری ایالات‌متحده، از کشوری به‌جز آمریکا متصل شوید و سعی کنید از نرم‌افزارها و اشتراک‌هایی استفاده کنید که همیشه بتوانید کشور خود را ثابت نگه دارید.

تا اینجا شما با نحوه خرید یا فروش ارز دیجیتال با نوبیتکس آشنا شده‌اید. در این مرحله می‌خواهیم نحوه ساخت کیف پول نوبیتکسی را نیز به شما معرفی کنیم. با مشخص نمودن کیف پول برای هر ارز، یک آدرس به آن اختصاص داده می‌شود. حال می‌توانید از این آدرس، برای انتقال موجودی به آدرس کیف پول‌های دیگر در هر کجای دنیا استفاده نمایید.

برای خرید بیت کوین از یک صرافی فقط کافی است چند گام ساده زیر را طی نحوه خرید ارز دیجیتال کنید:

بنابراین در معاملات خود حتما از تحقیقات درست، تحلیل و منطق بهره ببرید و از احساسات کاذب اجتناب کنید.

در حال حاضر خرید بیت کوین به خودیِ‌خود هیچ‌گونه منع قانونی ندارد، مگر اینکه با بیت کوین‌های خریداری‌شده جرمی (مثل پولشویی و تأمین مالی تروریست) انجام شود.

برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال کافی است تا افراد ویژگی های لازم و تعریف شده برای یک صرافی خوب مانند حجم بازار ، میزان اعتبار ، رابط کاربری مناسب ، کیفیت پشتیبانی ، میزان کارمزد دریافتی و .

به صندوق ایمیل خود بروید و در ایمیلی که برایتان ارسال شده است، روی لینک تأیید کلیک کنید تا حساب شما فعال شود.

پس از ساخت حساب، فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای و شارژ حساب خود با استفاده از یک ارز دیجیتال، حالا نوبت به ترید یا همان معامله ارزهای دیجیتال می‌رسد.

Report this wiki page